برنده تندیس نقره ایی در منطقه اوراسیا-خدمات کالیبراسیون

بهسا از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده خدمات کالیبراسیون :

در یازدهمین اجلاس بین المللی اهدای تندیس کیفیتGIC در ارمنستان اعلام شد۳ شرکت ایرانی در میان ۱۰ شرکت برتر منطقه اوراسیا یک طلا، یک نقره و یک برنز به ایرانی ها تعلق گرفت گروه صنایع معدنی – یازدهمین مراسم بین المللی اعطای تندیس کیفیت جی آی سی (GIC) سه شنبه ۱ بهمن ماه امسال مصادف با ۲۱ ژانویه 2014 با حضور شهردار ایروان، رئیس سازمان استاندارد ارمنستان، مدیران و نمایندگان ارشد شرکت های برتر منطقه و نمایندگان ۱۲ کشور عضو این نهاد بین المللی در ایروان پایتخت ارمنستان برگزار شد.(خدمات کالیبراسیون)۳ شرکت ایرانی در میان ۱۰ شرکت برتر منطقه اوراسیا

به گزارش خبرنگار اعزامی ماین نیوز از ایروان، با پایان مراسم بین المللی اهدای تندیس کیفیت GIC در ایروان ارمنستان، ۱۰ شرکت برتر از سوی نهادهای بین المللی جی‌.آی‌.سی انگلستان و تی.‌تی.‌آ کانادا انتخاب و موفق به دریافت تندیس مدیریت کیفیت شدند.

هرساله ۱۰ شرکت برتر از سوی نهادهای بین المللی جی‌.آی‌.سی انگلستان و تی.‌تی.‌آ کانادا انتخاب و به دریافت تندیس مدیریت کیفیت مفتخر می شوند. این جایزه ارزنده در مسیری سخت به سازمان‌هایی اهدا می شود که توانسته‌ا‌ند در آزمون کیفیت، بالاترین نتایج و امتیازات را در معیارهای عمومی و تخصصی کسب کرده و در سطح جهان درخشیده اند.(خدمات کالیبراسیون)

این مراسم با رویکرد مدیریت دانش در کیفیت با هدف شناسایی کم و کیف شرکت های صنعتی، تولیدی و خدماتی در سراسر جهان با استفاده از روش های علمی و مدیریتی روز دنیا و تحقیقات مستمر در راستای توسعه و بهبود کیفی عملکرد شرکت های متولی امور اجرایی برگزار شد.
(خدمات کالیبراسیون)
ایروان با قدمتر از رم هنوز پابرجاست

شهردار ایروان با ابراز خرسندی از برگزاری یازدهمین مراسم بین المللی اهدای تندیس کیفیتGIC ( ۱۰ جایزه برتر) در شهر تاریخی ایروان گفت: ایروان با قدمت ۲۷۹۵ ساله قدیمی تر از بسیاری از شهرهای جهان از جمله رم بوده و با وجود سپری شدن سختی ها، مشکلات فراوان و کسب تجارب ارزنده در طی هزاران سال هنوز استوار و پابرجا است.

تارون مارگاریان تصریح کرد: شهر زیبای ایروان با شهرهای بزرگ و تاریخی جهان چون بابل، نینوا و پرسپولیس – تخت جمشید قدمتی یکسان دارد.(خدمات کالیبراسیون)

وی اظهار کرد: ارامنه در جایی که در آن فرهنگ کهن ارمنی، هنر و تاریخ ارمنستان در آن نقش بسته است، همچنان عاشق پایتخت و شهر زیبای کشورشان ایروان هستند.

نماینده ارشد شرکت ۱۰ جایزه برتر (TTA) نیز در این مراسم با اشاره به تاریخچه تاسیس شبکه بین المللی ۱۰ سازمان برتر اظهار کرد: این شبکه به منظور شناسایی اشخاص، سازمانها، گروهها و شرکت هایی که عملکرد مثبتی برای جلب رضایت مشتری از خود بجای گذاشته اند، تشکیل شده است.

نیل استوارت اعلام کرد: مراسم سالانه شبکه بین المللی TTA هر سال در یک کشور برگزار می شود و در این مراسم ۱۰ شرکت برتر از میان صدها شرکت انتخاب می شوند.

وی تصریح کرد: مراسم سال ۲۰۱۳ در ۲۱ ژانویه ۲۰۱۴ در ایروان ارمنستان با همکاری شرکت های GIC انگلستان و GSA آمریکا برگزار شده است و رده بندی جوایز بر اساس امتیازات کسب شده ( ایزو ۱۰۰۰۲ -استاندارد بین المللی رضایت مشتری) شامل چهار رده طلا، نقره، برنز و لوح تقدیر است.

ایرانی هایی که تندیس گرفتند(خدمات کالیبراسیون)
بر اساس این گزارش، ۳ شرکت ایرانی در اجلاس بین المللی کیفیت که با حضور نماینده ارشد مؤسسه بین المللی استاندارد جی.آی.سی، نمایندگان مؤسسات استاندارد اعضای جی آی سی از جمله کانادا، انگلستان، ارمنستان، اکراین، ترکمنستان، آذربایجان، تاجیکستان و … در ایروان برگزار شد، موفق به دریافت گواهینامه بین المللی کیفیت و تندیس مؤسسه بین المللی کیفیت شدند.
توجه ویژه به بهبود و ارائه خدمات مستمر کیفی و مشتری مداری از جمله معیارهای انتخاب موسسات برگزیده برای دریافت تندیس مذکور بود.

در این مراسم شرکت ها و سازمان های ایرانی پس از ارزیابی و بررسی های کارشناسی این دو نهاد بین المللی با کسب ۱ نشان طلا و ۱ نقره و ۱ برنز جوایز این مراسم را از آن خود کردند.

تندیس طلایی:
بیمه آسیا بزرگترین بیمه بخش خصوصی و دومین بیمه کشور به دلیل اهتمام به بهبود مستمر کیفی و ارائه خدمات و مشتری مداری به آقای حمید رمضانی از مدیران ارشد بیمه آسیا اهدا شد.

تندیس نقره ای:(خدمات کالیبراسیون)

شرکت مهندسی بهینه سنجش آزما -بهسا ( از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده خدمات کالیبراسیون) – این تندیس به آقای مهندس فرداد پرند قائم مقام مدیرعامل شرکت اعطا شد.

تندیس برنزی:

شرکت آذرکاویان ارومیه تولیدکننده انواع خوراک دام و طیور به آقای عباس جعفری مدیر عامل شرکت اهدا شد.
با کسب این جوایز نام این نهادها در شبکه ده سازمان برتر سال ۲۰۱۳ ثبت شد و به مدت ده سال از خدمات شبکهبین المللی ثبت ده سازمان برتر که اصالت انگلیسی-کانادایی دارد بهره خواهند برد.

همچنین نهاد بین المللی جی آی سی هر سال با معرفی نفرات اول تا سوم دوره های آموزشی سیستم مدیریت کیفیت به TTA به نحو شایسته ای تقدیر می کند که امسال نیز ۳ نفر از کارکنان بانک تجارت با کسب بالاترین امتیازات دوره های اموزشی حائز شرایط اخذ جایزه و لوح تقدیر از طرف TTA شدند و از آقای مجتبی حسینی نیا مدیر کل آموزش کارکنان بانک تجارت به نمایندگی از این بانک به دلیل ارائه خدمات آموزشی مناسب به کارکنان این بانک تندیس تقدیر و تندیس طلایی اهدا شد.

خارجی هایی که تندیس گرفتند
ارمنستان ۴ طلا و ۱ نقره؛ کانادا ۱ نقره و مالزی ۱ برنز

دیگر تندیس های طلایی، نقره ای و برنزی این مراسم به کشورهایی از ارمنستان، کانادا و مالزی به شرح ذیل تعلق گرفت.

تندیس طلایی:
o سازمان شهرداری ایروان
o آب معدنی دیلیجان ( DILIJAN) از کشور ارمنستان
o کارخانه نوشیدنی ایجوان( IJEVAN) از کشور ارمنستان
o صنایع غذایی ساماراتسی- تولیدکننده کالباس و سوسیس از کشور ارمنستان

تندیس نقره ای:
o دی پونت (DEW POINT ) تولید کننده اولین دستگاههای تولید آب از هوا-اتمسفر در جهان از کشور کانادا – این جایزه به آقای مهندس سعید شیرازی مدیر توسعه بازار منطقه خاورمیانه و آسیای میانه اهدا شد.
o شرکت شیمیایی کرون( CROWN) تولیدکننده اقلام شیمیایی صنایع ساختمان از کشور ارمنستان

تندیس برنزی:
o شرکت این داود (INDAUD ) تولید کننده نرم افزارهای هوشمند طوفان فکری از کشور مالزی

همچنین در این مراسم از خدمات آقای تارون مارگاریان شهردار ایروان و نیوک آداریان رئیس سازمان استاندارد ارمنستان به پاس خدمات ارزنده به شهروندان خود تقدیر ویژه به عمل آمد.

اضافه می شود، ۱۰شرکت برتر از میان ۱۵۰ شرکت و سازمان آسیایی- اروپایی انتخاب شدند که پس از تکمیل فرمهای ارزیابی و حضور ممیزان در محل سازمان یا شرکت منتخب برای ارزیابی و همچنین ارزیابی های نامحسوس از طریق منابعی چون نظریات مشتریان ، شرکت ها و سامان های همکار و لینک های مربوط به سایت های اطلاع رسانی انجام می گیرد .

این گزارش می افزاید، این مراسم ، سالانه با همکاری نهادهای بین‌المللی جی‌.آی‌.سی انگلستان و تی.‌تی.‌آ کانادا با هدف انتخاب و معرفی شرکت‌ها و سازمان‌های برتر در ارائه خدمات، محصولات و استقرار سیستم‌های مدیریت “سری‌ایزو” با اعطای نشان ده جایزه برتر( top ten award) برگزار می شود.

قرار گرفتن در زمره ۱۰ شرکت برتر از سوی GIC و TTA و دریافت تندیس کیفیت طی فرآیندی متشکل از بررسی‌ها و ارزیابی کارشناسان ارشد نهادهای بین المللی مزبور با اتخاذ روش‌های علمی ومدیریتی روز دنیا و تحقیقات مستمر در راستای توسعه و بهبود کیفی عملکردی حاصل می‌شود.
در این مراسم نیل استوارت کارشناس ارشد سازمان تایید صلاحیت انگلستان و سرممیز بین المللی ایزو ، به ایراد سخنرانی پرداخت.

ده جایزه برتر ( Top Ten Award) چیست؟
ده جایزه برترجایزه ای است که از سوی نهاد بین المللی (TTA )سالانه طی مراسمی با شکوه در یکی از کشورهای جهان پس از ارزیابی و ممیزی سازمان ها و شرکت های تولیدی و خدماتی در سراسر جهان به ۱۰ شرکت برتر و حائز شرایط اعطا می شود.

TTA به مدت ۴ سال است که مراسم اعطاء تندیس خود را با مشارکت نهاد بین المللی جی آی سی انجام میدهد و این دو نهاد قرار است همکاری خود را در سال های آتی نیز ادامه دهند .

مؤسسه بین المللی کیفیت GIC که با هدف شناسایی کم و کیف شرکت های صنعتی، تولیدی و خدماتی در سراسر جهان تشکیل شده و با استفاده از روش های علمی و مدیریتی روز دنیا و تحقیقات مستمر در راستای توسعه و بهبود کیفی عملکرد خود توانسته است جایگاه منحصر به فردی در بین مؤسسات ممیزی و اعطای استانداردهای جهانی به خود اختصاص دهد.(خدمات کالیبراسیون)

GIC و TTA با معرفي سالانه ۱۰ موسسه برتر سعي در برگزيدن موفق ترين سازمان­هاي کيفي در سطح جهان دارد که از طريق تجزيه و تحليل فرآيندهاي سازماني خود و تحقيقات مستمر در شناسايي به­­روز­ترين راهکارهاي علمي و مديريتي توسعه کيفي با رقباي خود در رقابت هستند و پايه و اساس توليد و تجارت را بر مطلوبيت کيفي پايه گذاري کرده‌اند.

قرار گرفتن در زمره ۱۰ موسسه برتر از سوي GIC و TTA بين المللي و دريافت نشان Quality Award طي فرآيندي متشكل از بررسي ها و تحقيقات كارشناسان ارشد اين نهادهاي بين المللي حاصل مي شود. هدف اصلي اين اجلاس معرفي شركت­ها و سازمان­هاي موفق است که به طور مستمر در حال تجزيه و تحليل فرآيندهاي سازمان در جهت توسعه و بهبود کيفي محصولات و خدمات خود هستند تا بتوانند به اهدافی بالاتر از رضايت مشتري دست يابند.

به جهانی شدن از هم اکنون بیاندیشید
ترکیه، میزبان بعدی شرکت های برتر

دوازدهمین مراسم بین المللی اعطای تندیس کیفیت جی آی سی سال ۲۰۱۴ در شهر استانبول – ترکیه برگزار می شود و شرکت در مراسم مزبور از هم اکنون در وب سایت رسمی جی آی سی ایران به آدرس www.gic-iran.com که مسئولیت هماهنگی حضور سازمان ها و شرکت های برتر ایرانی در مراسم ترکیه را از طریق TTA برعهده دارد، آغاز شده است.

دفتر مرکزی جی آی سی در شهر لندن واقع شده و در بیش از ۵۰ کشور جهان از جمله ایران شعبه و نمایندگی دارد.

جی آی سی ایران و مدیریت بین‌المللی

نهاد بین المللی جی آی سی از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را در ایران آغاز و پس از سه سال فعالیت موفقیت آمیز موفق به کسب مجوز حضور در یازده کشور منطقه شد. کليه خدمات مميزي مستقل و صدور گواهينامه در كشورهاي آذربايجان ، گرجستان ، تاجيكستان ، تركمنستان ، اوكراين ، قرقيزستان ، قزاقستان ، افغانستان ، عراق ،ارمنستان و ازبكستان زير نظر دفتر ايران انجام مي گيرد.

دفتر مركزي جي آي سي در شهر لندن واقع است و تاكنون در بيش از ۵۰ كشور جهان شعبه و نمايندگي داير نموده است. جي آي سي از سازمان هاي تاييد صلاحيت بسيار معتبر دنيا يعني سازمان تاييد صلاحيت انگلستان و استراليا و زلاندنو داراي تاييد صلاحيت مي باشد.

برخي كشورهايي كه جي آي سي در آنها نمايندگي داير نموده و يا در حال ايجاد آن مي باشد عبارتند از بريتانيا , سنگاپور , مالزي , كامبوج , كره جنوبي , مكزيك , چين , يونان , هند , ايران تايوان , تايلند , ايتاليا , تركيه , ويتنام , بنگلادش , امارات , تاجيكستان , تركمنستان آذربايجان , ارمنستان , گرجستان , اوكراين , روسيه , قزاقستان , عراق , قرقيزستان افغانستان

جی آی سی ایران مسوولیت کلیه خدمات ممیزی، نظارت، ارزیابی و ممیزی سیستم‌های مدیریت (سری ایزو) ۱۲ کشور منطقه از جمله ایران، گرجستان، آذربایجان، تاجیکستان، ترکمنستان، اوکراین، قرقیزستان، قزاقستان، افغانستان، عراق، ارمنستان و ازبکستان را بر عهده دارد. به زودی نیز کشورهای لهستان ، رومانی و بلغارستان نیز به حلقه GIC می پیوندند.

GIC در سال های گذشته
در ۶ دوره گذشته شرکت ها و موسسه های ایرانی حضوری چشمگیر و قدرتمند در مراسم بین المللی داشته اند به گونه ای که طی ۶ مراسم اخیر در مجموع ۱۴ تندیس طلا، نقره و برنز و دهها لوح تقدیر را به خود اختصاص داده اند.
– سال ۲۰۰۸ / سنگاپور- سنگاپور ، ۲ شرکت ایرانی
– سال ۲۰۰۹ / ایران- تهران ، ۴ شرکت ایرانی
– سال ۲۰۱۰ / تفلیس- گرجستان ، ۳ شرکت ایرانی
– سال ۲۰۱۱ / سنگاپور- سنگاپور ، ۲ شرکت ایرانی
– سال ۲۰۱۲ / کوالامپور- مالزی –
– سال ۲۰۱۳ / ایروان- ارمنستان ، ۳ شرکت ایرانی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

پیمایش به بالا