Behsa Scope
خدمات کالیبراسیون

خدمات کالیبراسیون

نقشه برداری دمایی

فروش تجهیزات ابزار دقیق

فروش تجهیزات

Behsa Shop

هلدینگ بهینه سنجش آزما ( بهسا )

هلدینـگ بهینه سنجش آزمـا (بهسـا) با بیش از 3 دهه تجـربه کار در حوزه ی کالیبراسیـون با بهره گیری از افراد مجـرب و کارشناسان فنی و استفاده از تجهیزات روز آزمایشگاهی با توجه به نیاز صنعت داروسازی با هـدف جلب رضایت مشتریان دامنه کاری خود را وسعت بخشیده و تمامی فعالیت های مربوط به اعتبارسنجـی فضاها، احراز کیفیت دستگاه های تولیدی و تجهیزات آزمایشگاهی و همچنین تعیین نقشه دمایی فضاهای مختلف در این صنعت را در گستره کاری خود اضافه کرده است. کلیه فعالیت ها بر اساس استانداردهای بین المللی و مورد تائید سازمان غذا و دارو می باشد.

0
با بیش از مشتری

Calibration Activities Covered

Mass and Volume

Standard Weight Box/Weights Electronic/Analytical Weighing Balance Pipette/Burette Standard Flask / Conical Flask Round Bottomed Flask Measuring Cylinder/ Jar/Beaker

Construction Based Labs

Compression Testing Machine Cube Testing Machine Test Sieves Vicat Apparatus Vibration machine Measuring Tape/Scale Hot Air Oven / Thermometer Measuring jar Weighing Machine Pressure Guage Le Chatelier Mould Elongation/Flakiness Index Slump cone with Tapping Rod Marsh Cone Impact Tester Water Bath Crushing Apparatus Plunger Dial Gauge Vernier Caliper Permeability Apparatus Thermo Hygrometer Sieve shaker

Pressure Calibration

Pressure/ vacuum Calibrator Pressure Gauges/Switches Transmitter/Transducers/Recorder Vacuum Gauges/Switches Transmitter/Transducers/Recorder Manometer/Magnehelic gauges Differential Pressure Gauges

Other Instruments

Lux/Anemo/Sound level/Tacho Meter Ford Cup pH/TDS/Conductivity/Hydro meter

Precision Instruments

Vernier Caliper Micrometer Measuring Tape/Scale Torque Wrench Slip/Feeler Gauge Microscope

Hospital Instruments

BP Apparatus Centrifuge Micro pipettes/pipette Autoclave/Incubator/Baby warmer Weighing Machine Freezer/Refrigerator Glass/Digital Thermometer Pressure Gauge Vacuum Gauge Temperature Controller Height Measuring Gauge

Thermal

Thermocouple/RTD sensor Temperature Bath Temperature controller with sensor Oven/Furnace Thermal Mapping Glass/Digital/thermometer Chiller/Freezer/Refrigerator Incubator/Water Bath Oil Bath/Autoclave Humidity Controller with sensor Humidity Meter

Electro Technical

Voltage/current/loop/Multifunction Temperature Calibrators Multi meter/Clamp meter Ammeter/ Voltmeter Frequency Meter/mA meter Decade resistance box Stop watch/Timer/Counter Earth Tester/Meager/High Voltage tester Energy Meter/Watt/KWH meter Temperature Controller/indicator

Force Calibration

Tensile/Compression Universal Testing Machines Push pull Gauges/ Spring Balance Cube testing machines Load cell with Indicators

Qualification And Validation

Oven Qualification

تأیید صلاحیت آون :

اعتبارسنجی آون شامل مراحل مختلفی در مورد صلاحیت نصب (IQ) ، صلاحیت های عملیاتی (OQ) و صلاحیت های عملکرد (PQ) است. ضریب هوشی برای اثبات اینکه کوره مورد بازرسی قرار گرفته و شامل تمام قطعات لازم برای عملکرد صحیح آن است ، انجام می شود.

تایید صلاحیت Oven Qualification 1
Incubators انکوباتور

تأیید صلاحیت انکوباتور :

اعتبارسنجی انکوباتور شامل مراحل مختلفی در مورد صلاحیت نصب (IQ) ، صلاحیت های عملیاتی (OQ) و صلاحیت های عملکرد (PQ) است. ضریب هوشی برای اثبات اینکه کوره مورد بازرسی قرار گرفته و شامل تمام قطعات لازم برای عملکرد صحیح آن است ، انجام می شود.

معتبرسازی اتوکلاو

تأیید صلاحیت Autoclave اتوکلاو :

هر آزمایشگاهی برای ثبات و تکرارپذیری در فرآیند های استرلیزه کردن تلاش می کند اما این به راحتی میسر نخواهد شد. برای اطمینان از اینکه اتوکلاو به طور مستمر کار می کند ، مهم است که فرآیند استرلیزه سازی را تأیید کنید و مطمئن شوید تجهیزات به طور ایمن و درست کار می کنند که به عنوان صلاحیت عملیاتی (OQ) شناخته می شود و یکی از مهمترین آزمایشات اعتبار سنجی است که می توانید با دستگاه ضدعفونی کننده بخار انجام دهید.

معتبرسازی اتوکلاو
معتبرسازی فریزر

تأیید صلاحیت فریزرهای عمیق Deep Freezer :

فریزر عمیق “به نوعی فریزر گفته می شود که مانند صندوقچه باز می شود ، در مقابل یخچال ایستاده بالای یخچال است. گرچه این دو می توانند دمای یکسانی را حفظ کنند (و اکثر مدل های مدرن دارای تنظیم کنترل دما هستند).

معتبرسازی فریزر
معتبرسازی fplc و hplc

تأیید صلاحیت HPLC و FPLC :

صلاحیت HPLC شامل 4 سطح است. document سند اصلی “صلاحیت تجهیزات” شامل اطلاعات مشترک سطح 1 و سطح II است که در انواع ابزارها مشترک است. qual مدارک سطح III و IV باید طبق الزامات ISO17025 انجام شود. procedures می توان از روش های آزمون ترکیبی برای انجام صلاحیت های سطح III و IV استفاده کرد تا چندین پارامتر را به طور همزمان بررسی کند. به عنوان مثال. آزمون عملکرد کلی سیستم برای دقت اوج منطقه ، دقت زمان ماند ، قابلیت تکرار شیب و غیره.

معتبرسازی fplc و hplc
معتبرسازی جریان هوای لایه ای

تأیید صلاحیت Laminar Air Flow :

ایستگاه کاری Laminar Air Flow (LAF) قادر است محیط کار بدون ذرات را حتی در شرایطی که در یک محیط کنترل نشده کار می کند ، حفظ کند. این امر با حذف كامل هسته های قطره ای منتقل شده از هوا و باكتری های منتقله از گرد و غبار توسط جریانهای جهت دار یك جهته هوای تمیز در سرعتهای طراحی شده برای پاك كردن ذرات آلوده به دست می آید.

معتبرسازی جریان هوای لایه ای
معتبرسازی کابینت های امن

تأیید صلاحیت کابینت های ایمنی زیستی :

کابینت های ایمنی زیستی ، همچنین به عنوان BSC یا MSC شناخته می شوند ، موانع اصلی مهار استفاده در محیط های اتاق تمیز یا مراکز تحقیقاتی و بیمارستان ها برای کار با عوامل بالقوه عفونی است. آنها با استفاده از فیلتراسیون hepa و سیستم اگزوز ، حفاظت از محیط زیست محلی را برای کاربر ارائه می دهند. بنابراین این واحدها باید قابل اعتماد باشند زیرا یک اقدام ایمنی کلیدی است. BSC یک منطقه کار تهویه محصور است و انواع مختلفی که وجود دارد با توجه به سطح حفاظت بیولوژیکی لازم یا محافظت اپراتور متمایز می شوند. کابینت های ایمنی زیستی عمدتا برای محافظت از اپراتورها هستند ، اما کابینت کلاس II نیز محافظت از محصولات را ارائه می دهد. پرسنل واجد شرایط که در زمینه تعمیر و نگهداری و صدور مجوز از این تجهیزات تخصص دارند باید بسته به نیاز شما حداقل سالانه این تجهیزات را تأیید کنند. BSC که دارای محیط درجه A یا ISO 5 است باید هر سال دوبار آزمایش شود. فرآیند منجر به صدور گواهینامه به عنوان آزمایش اعتبار سنجی کابینه ایمنی بیولوژیکی یا آزمایش BCS شناخته می شود. این یک نیاز قانونی برای نگهداری و معاینه منظم تحت مقررات COSHH است. مهم است که یک فرایند اعتبار سنجی برای کنترل آزمایش اعتبار سنجی معمول همه دستگاه های کابینت ایمنی زیستی وجود داشته باشد و ارزیابی خطر ممکن است لازم باشد.

معتبرسازی کابینت های امن
معتیرسازی تونل استرلیزه

تأیید صلاحیت تونل استرلیزه کننده :

استرلیزه کردن با حرارت خشک (یا دپیروژناسیون) فرایندی است که با هدف کاهش سطح پیروژن ها با استفاده از هوای گرم در دمای 160 تا 400 درجه سانتیگراد انجام می شود. دمای مورد استفاده به مدت زمان انجام فرآیند بستگی دارد. برای این فرآیند می توان از گرانش یا همرفت مکانیکی گرما استفاده کرد. اولی از فعل و انفعال طبیعی بین هوا و دماهای مختلف استفاده می کند و دومی با کمک دمنده جریان خاصی از هوا را تولید می کند. دپيروژناسيون عمدتاً در استرلیزه کردن ويال ها براي پر كردن آسپتيك استفاده مي شود. این فرآیند همچنین برای استریل کردن مواد مونتاژ شده و بسته بندی شده نیز مفید است ، زیرا انتقال گرما به تماس محصول با بخار یا آب نیاز ندارد.

معتیرسازی تونل استرلیزه
کالیبراسیون هود

تأیید صلاحیت کپچر هود :

تمام تأیید صلاحیت های کپچر هود ما توسط مهندسین کالیبراسیون بسیار آموزش دیده در آزمایشگاه کنترل دما انجام می شود.

کالیبراسیون هود
معتبرسازی نمونه بردار هوا

کالیبراسیون نمونه بردار هوا :

شرکت های دارویی از مقره ها برای تهیه و پردازش ترکیبات و عوامل تحت شرایط تمیز و استریل استفاده می کنند. محفظه هایی که در اندازه های مختلف ماژول ها پیکربندی شده اند ، به معنای واقعی کلمه از محیط پیرامونی خود “منزوی” شده اند ، بنابراین اقدامات بیولوژیکی ، شیمیایی و دارویی می توانند با خیال راحت – برای ترکیبات سمی – و بدون آلودگی – برای کاربردهای آسپتیک انجام شوند. از آنجا که خطرات آلودگی را نمی توان به طور کامل از بین برد ، قانون به نظارت میکروبیولوژیکی هوا در داخل مقره ها نیاز دارد. بدین منظور از نمونه گیرهای هوا استفاده می شود که میکروارگانیسم ها را با جریان دقیق هوا جمع می کند. چنین نمونه هوا چگونه کار می کند؟ با استفاده از یک سر جمع کننده فولاد ضد زنگ ، یک ظرف پتری با محیط غذایی برای جمع آوری میکروارگانیسم ها درون عایق قرار می گیرد. واحد آسپیراسیون که در داخل نمونه گیر هوا اعمال می شود به عنوان کنترل جریان خودکار برای هد جمع کننده استفاده می شود.

معتبرسازی نمونه بردار هوا
کالیبراسیون پارتیکل کانتر

کالیبراسیون شمارنده ذرات مایع :

طبق استاندارد ISO 21501 ، نظارت بر سطح آلودگی ذرات در زمینه های مختلف از جمله الکترونیک ، داروهای بیو ، ساخت ماشین های دقیق و عملیات پزشکی ضروری ومورد نیاز است. این استانداردها همچنین یک روش تنظیم کالیبراسیون و روشهای تأیید بعدی را برای شمارنده های ذرات فراهم می کند تا سعی در به حداقل رساندن هرگونه عدم دقت در نتایج اندازه گیری و همچنین واریانس بالقوه در نتایج اندازه گیری شده توسط چندین ابزار داشته باشد. فقط ابزارهای مطابق با استاندارد ISO 21501-4 می توانند برای طبقه بندی پاکیزگی هوا و نظارت منظم در اتاق های تمیز و محیط های کنترل شده مطابق با ISO 14644-1 & -2 استفاده شوند.

کالیبراسیون پارتیکل کانتر مایع

تعمیرات انواع تجهیزات آزمایشگاهی ، ابزار دقیق و …

برخی از مشتریان هلدینگ بهینه سنجش آزما ( بهسا)
پیمایش به بالا